torsdag 14. juni 2007

Hei alle sammen.

Jeg sitter her og titter på bilder og innlegg i denne Bayeux-bloggen. Bente gjør en god jobb. Jeg får håpe jeg kan få til noe av det samme. Men det er jo ikke lett å hoppe etter Wirkola!
Takk for sist til dere som jeg traff i Bayeux i begynnelsen av mai. Til dere andre som blir de nye fra september, kan jeg si noen ord om meg selv. Jeg heter Astrid Dahl og skal være den nye seksjonslederen i Bayeux fra september 2007. Med meg på flyttelasset er Max, snart 9 år. Han kan ikke mer enn 15 franske ord, men sier at det ikke gjør noe. Jeg synes han er modig, som dere også er. Jeg har jobbet på Lambertseter videregående skole i Oslo i 11år og har norsk og fransk som fag. Akkurat nå sitter jeg og retter 200 eksamensoppgaver i sidemål, nynorsk. Jeg har også jobbet på den franske skolen i Oslo i 5 år, men da på ungdomstrinnet. Her underviste jeg i norsk. Vi gleder oss til å oppleve Bayeux og håper på noen spennende år sammen med dere.
Ønsker dere å ta kontakt, er adressen min: astriddahlmax@gmail.com

Vi sees
Med vennlig hilsen
Astrid Dahl

Ingen kommentarer: